сряда, 30 октомври 2013 г.

Женска Сила молитви към четирите богини на Дорийн Върчу

За самостоятелна работа след участие в семинар „ЖЕНСКА СИЛА”
Покровителки на женската сила са богините Афродита – вода, Изида – въздух, Изолда – огън и Ищар – земя. Афродита- родена от водата, свързва се с Венера, планетата, която е сърдечната чакра на слънчевата система. Ерос нейно дете.
Афродита,
аз съм готова за романтична връзка, в която да бъда обичана дълбоко и истински. Моля те, Афродита, помогни ми да се освободя от всички блокажи, които биха могли да забавят или попречат на тази връзка. Моля те, да ми помогнеш да започна да излъчвам вътрешната си светлина, за да привлека голямата си любов сега. Моля те, помогни ми да се насладя напълно на тази любов и да бъда сигурна, че я заслужавам.

Прекрасна Изида,
богиньо на спокойната сила, моля те, изпълни ме с благодатната си мощ и увереност. Помогни ми да бъда като теб-изтънчена, уравновесена, уверена и любяща. Помогни ми да летя като орел във всичко, което правя, да вдъхновявам и помагам на другите, докато се рея тъй високо.

Любяща Изолда,
моля те нека от моята ръка към сърцето ми да потече енергията на страстта, изпълнена с прекрасна и романтична любов. Благодаря ти, че излекува всичко, което би могло да ми попречи да се наслаждавам на страстта и романтиката. Благодаря, че отвори сърцето ми за истинската любов.
Божествена
Ищар, сега стоя заедно с теб сред чистата светлина. Благодаря ти, че ме обгръщаш в тази светлина и ме заливаш с енергията на любовта. Аз жадувам за тази любов, за това те моля да утолиш жаждата ми. Отмий от мен следите от страха и ме очисти напълно от всички други плашещи мисли. Освободи ме, освободи ме, освободи ме. Премахни всички остатъци от лоши чувства и съмненията. Сега аз съм свободна и готова да приема истинска любов. Истина е . Благодаря ти, Ищар.

Няма коментари:

Публикуване на коментар