сряда, 30 октомври 2013 г.

Благодарствена молитва

Благодаря, за всичко в моя ден сега. Аз съм твоето дете (име и фамилия), мой космически Баща и Майка. Дойдох тук на Земята на (дата на раждане), благодарение на своите родители (имена).
Сега разбирам, че радостта е енергията на творчеството, която помага на всичко да се случва бързо, лесно и по най-добрия начин за хората, които участват в него. Благодаря, че съм тук и сега.
Благодаря за сълзите и страданията, които ме направиха човек, който разбира и съчувства, усеща болката и мъката, страдал е и се е мъчил. За това никога няма да ги причиня на другите.
Благодаря за загубите и разделите, защото сега знам да ценя всеки миг от присъствието на всеки човек в моя живот.
Благодаря за изпитанията, трудностите и неуспехите, които ме направиха по силен, по-издържлив и по-мъдър човек. Сега ценя своята енергия и сила и не ги пилея неразумно, от суета или заради капризите на моето Его.
Благодаря за бедността, глада и липсата на блага и вещи, защото те ме научиха да ценя това, което имам сега. И да благодаря за него.
Благодаря за болестите и неразположенията, които ме научиха да ценя дара на здравето и да се отнасям с любов към своето тяло - храм на душата ми.
Благодаря за мрака, който понякога обзема моята душа, защото така оценявам колко важна и ценна е светлината на прозрението, мъдростта и разбирането за нещата в мен и около мен.
Благодаря за самотата, която ми даде времето да се опозная и да оценя ролята и ценността на приятелите.
Благодаря за отчаяниета и съмненията, които ми показаха колко силна и важна е вярата.
Благодаря за омразата, която ми показа колко лечебна и живителна е любовта - най-мощната и лечебна енергия, която винаги е в мен и около мен.
Благодаря и за тази молитва, която ме накара да опозная себе си и да оценя колко е прекрасен всеки миг. Защото той никога няма да се повтори повече.
Затова избирам да живея пълноценно, с любов, радост и благодарност сега, всеки миг от този ден от тази нощ. И така, докато ми е отредено да живея тук и сега. Благодаря за Дара на Живота и за Дара на Оттеглянето след него. Нека бъде така, както е горе, тук, долу, в мен и около мен. Благодаря!!!
Нина Ничева

Няма коментари:

Публикуване на коментар