вторник, 5 юни 2012 г.

ОБЩУВАНЕ С ДУШАТА

В огледалото на времето съзирам себе си.
Aз съм хармонично цяло,изпълнено с любов,светлина и мъдрост.
Аз съм/трите имена,дата на раждане,посочете къде се намирате в момента/
Аз съм в хармония с душата си.Тя е Изворът на доброто в мен.
Тя е Лъчът на Светлината,който осветява непрекъснато пътя ми,тук и сега,в това тяло.
Тя е силата на Живота,тук и сега.
Тя е мъдростта,която нося в гените си.
Тя е Истината и Пътят.
Тя е Творецът,Логосът на Сътворението на моята Вселена Човек.
Тя е Огънят на изпитанията,който непрекъснато поддържа в мен смелостта,вярата,добродетелите и състраданието.
Тя е Ключът,с който преминавам през Портите на времето,за да се слея с Духа на своите космически Баща и Майка.
Тя е моето богатство,сега и винаги.
Тя и Аз съм,сме едно цяло в хармония,защото душата ми е силата на Любовта,водена от Светлината.Така е .
Тази молитва има универсална изчистваща и хармонизираща енергия за фините структури на душата ни.Добре е да се казва всеки ден,сутрин или вечер.

Нина Ничева

Няма коментари:

Публикуване на коментар