сряда, 30 октомври 2013 г.

Молитва за свобода


Затвори очи, отвори сърцето си, усети извиращата от сърцето ти любов.
Съсредоточи вниманието си върху белите си дробове, сякаш само те съществуват. Изживей насладата, че дишаш. Ти удовлетворяваш най-насъщната си нужда: да дишаш. Поеми дълбоко въздух и почувствай как той изпълва дробовете ти с любов. Защото въздухът е любов. Въздухът е живот, значи е любов. Вдишвай, докато тялото ти поиска да издиша. Издишай с наслада, защото си се освободил от вътрешните отрови. Удоволствие е да удовлетворяваш всяка потребност на тялото си. Дишането е голяма наслада. Само то е достатъчно, за да си винаги щастлив, да се наслаждаваш на живота. Да си жив, е напълно достатъчно. Изживей насладата да си жив, да изпитваш любов... И се помоли:





Създателю на Вселената,
Днес те молим да дойдеш и да споделиш с нас силния съюз на любовта. Знам, че истинското ти име е любов, че за да общувам с теб, трябва да споделя твоите вибрации, твоята честота, защото ти си единственото, което съществува във Вселената.
Помогни ми днес да бъда като теб, да обичам живота, да бъда живот, да бъда любов. Помогни ми да обичам като теб - безусловно, без очаквания, без задължения, без да съдя. Помогни ми да обичам и да приема себе си, без да съдя, защото когато съдя, намирам се за виновен и изпитвам нужда да бъда наказан.
Помогни ми да обичам безусловно всяко твое творение, особено другите хора, всичките си роднини и познати. Защото когато ги отхвърлям, аз отхвърлям себе си, а когато отхвърлям себе си, аз отхвърлям Теб.
Помогни ми да обичам другите такива, каквито са, безусловно.
Помогни ми да ги приема такива, каквито са, без да ги съдя, защото когато ги съдя, аз ги намирам за виновни, обвинявам ги и изпитвам потребността да ги наказвам.
Днес изчисти сърцето ми от цялата емоционална отрова.
Освободи ума ми от критичността, за да живея в пълен покой и в съвършена любов.
Днес е специален ден. Днес отново отварям сърцето си за любовта, за да мога да кажа на всеки "Обичам те" без никакъв страх, от цялата си душа. Днес аз ти се принасям в дар. Ела при мен, използвай гласа, очите, ръцете и сърцето ми, за да осъществим съюза на любовта с всеки.
Създателю, помогни ми днес да бъда като Теб. Благодаря Ти за всичко, което получавам днес, особено за свободата да бъда самия себе си.
Амин.




Книгата ,, Четирите споразумения" /или както още е известна -,,Толтекска книга на мъдростта"/
на дон Мигел Руис

Няма коментари:

Публикуване на коментар